Anasayfa > Programlama > Web GIS Tools

Web GIS Tools

Kategoriler:Programlama
  1. m.ali.ozkaya
    18 Aralık 2011, 23:13

    Hocam bunları kullandığın bir yer var mı?

    • 19 Aralık 2011, 19:58

      Merhaba,
      Her ne kadar ben direkt bu araçları kullanmasam da dahil oldugum bir projede kullanilmislardi. Ben de bir gün bana lazım olur diye bloğuma not aldım …

      • M. Ali ÖZKAYA
        19 Aralık 2011, 21:13

        Teşekkürler pgRouting ile google maps entegreli Postgres/postgis ile bir proje düşünüyorum

      • 19 Aralık 2011, 22:55

        Yaparsanız benimle de paylaşırsanız memnun olurum🙂
        Saygılar…

      • M. Ali ÖZKAYA
        20 Aralık 2011, 00:17

        Tek sorun vakit bulup HTML5 ve javascript ile haritayi web sayfası icinde kullandirmak. AJAX ile tiled yapılmis file bazli maps parçasını getirmek.. Bunun javascript tarafındaki mantığını oturttum ancak koda dokemedim

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

